torsdag den 15. september 2011

Billeder

Her kan man se en let blodunderløben forstuvet ankel og måske også ane at der hvor der burde være en ankelknogle er der bare en omgang hævet kød - pretty eh?
Lidt kønnere billed men begrundet i tragiske omstændigheder. Jeg var til en "velaton" en lysceremoni sammen med Marianela på årsdagen for militærets kup d. 11.september foran national stadiummet der blev brugt som fængsel, henrettelses og tortursted under diktaturet. På væggen over lysene hænger billeder af savnede, hvor man aldrig har fundet dem eller resterne af dem om man så må sige. Det var fint, men også lidt sært for arrangørerne havde valgt at sætte diskolys op på scenen så talerne så ud som om de blev blændet og deres hoveder var oplyst af farvet lys.
Her til sidst et billede af gårsdagens indkøb på markedet. Samlet pris ca. 65 kroner - det synes jeg er ok for 5 bananer, 350 g jordbær, 1 brocoli, 2 agurker, 2 tomater, 1 peberfrugt, 3 avokadoer og 3 citroner og 2 squash. De handlende griner lidt ad mine små mængder men det kan jeg heldigvis godt overkomme og griner bare med. Man kan i øvrigt for noget der ligner 5-6 forskellige slags avokadoer - ned til 12 kr for et kilo, de her er noget dyrere men eksperimenterer lidt med hvilke jeg bedst kan lide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar